Re: cekirdekteki acik

   Bildigim kadariyla cekirdekteki bu guvenlik acigini Debiancilar
buldu.  Gecenlerde listemize Debian projesindeki bazi bilgisayarlara
yetkisiz kisilerin girdiginin haberi gonderilmisti.  Bunun nasil oldugunu
arastirirken Debiancilar cekirdekteki acigi buldular.  (Aslinda Eylul'de
baska birisi bulmus ama 2.4.23'ten sonrasinda duzeltilmis.)
(bkz.
http://lists.debian.org/debian-security-announce/debian-security-announce-2003/msg00212.html)

   Yukaridaki ag sayfasinda Debian'da su ana kadar yenilenmis paketlerle
ilgili bilgi var.  Gorebildigim kadariyla 2.4.18-bf2.4 icin
yenilenmis bir kernel-image paketi henuz yok.  Simdilik ancak kaynak
kodunu indirip derleyerek yapabilirsiniz herhalde.

      Selim T. Erdogan