kampus agi ve debian mirror'lari

merhaba,
normalde evden 56k ile debian mirror'larina baglandigimda
(bu genellikle guncelliginden ve hizindan dolayi tercih
ettigim ftp.de.debian.org oluyordu) 5.1kbps ile falan dosya
indirip paket listesini guncelleyebiliyordum.
fakat kampus agina geldim geleli (yaklasik 1mbps cikisim
olmasina ragmen) apt-get update yaptigimda 200-300bps ile
dosya indiriyorum. acikcasi cok ilginc bir durum bu.
bunun nedeni ne olabilir ve nasil duzeltilebilir?

ornek cikti:
root@soulfire:/home/knt$ apt-get update
Hit http://security.debian.org woody/updates/main Packages
                  Hit http://security.debian.org
woody/updates/main Release Get:1 ftp://ftp.de.debian.org
stable/main Packages [1777kB] Err ftp://ftp.de.debian.org
stable/main Packages                                 Data
socket timed out

(yuh yani normalde 500-600kb ile en yavas server'dan dosya
cekerken dusulen duruma bakin)

iyi calismalar