Re: 2.4 kernel sun ultra5

Elinizdeki kurulum cdsinde 2.4 serisi çekirdek desteği yok anlaşılan.
Sparc için hazırlanmış farklı kurulum cdlerini deneyebilirsiniz.
Kurmadan önce cd içerisinde 2.4 için gerekli dizinlerin olup olmadığını
kontrol edin (disks-sparc/ gibi bir dizin altinda olmali)

Sal 14 Eki 2003 11:11 tarihinde, Bilgin Metin şunları yazmıştı: