debian da Nis ve Freebsd

Merhaba Arkadaslar,

freebsd bir server uzerinde nis server bulunmakta ve laboratuvardaki tum
ogrenciler bu makina uzerinden debian laboratuvar uzerinden
baglanabilmesini saglamaya calisiyorum. Ancak baglanti yaparken
kullanici lari goruntulemde yani nis servera baglanti yapmamda problem
olmuyor ancak passwd authentication da bir sorunum var bir turlu
baglanilamiyor. Benim aklima gelen freebsd ile debianin passwd
dosylarinin ayni kurralar icersinde olmadigi idi internetde bu konuda
arama yaptim ama cozume ulasamadim. Daha once bu konuda ugrasmis olan
arkadaslardan yardim bekliyorum

Murat Gezer

not: neden nis derseniz (guvenlik dolayisi ile) sistem bu sekilde
kurulmus ve ancak 1-2 ay icersinde degistirebilirim.