Re: updates

* Soydan T. Renkmen <linux@simet.com.tr> [2003-10-01 00:14:49+0300]
> yazdiginiz cozum yolunu ve gonderdiginiz debmirror paketini ancak
> deneyebildim.daha dogrusu deneyemedim.  cunku asagidaki gibi
> bagimliliklar var.  ayrica stable da yok demissiniz ama bendeki stable
> sistemde var gibi gorunuyor. fakat yine ayni bagimlilik hatalarini
> aliyorum.  sizin bana gonderdiginiz paket yanlis olabilir mi ?  bu
> sizin gonderdiginiz paket

Size hatirlatmayi unutmusum, `dpkg' ile paket kurarken bagimliliklar
`apt-get'de oldugu gibi otomatik olarak degerlendirilmez.  Yani once
bagimli paketleri -ki hepsinin "stable" versiyonlari mevcuttur- kurmaniz
gerekirdi.  Sirasiyla su komutlari uygularmisiniz lutfen:

	apt-get -f install
	apt-get install  libnet-perl libdigest-md5-perl \
		liblockfile-simple-perl rsync  libcompress-zlib-perl
	dpkg -i debmirror_20030829_all.deb

> buda stable daki paket

Hayir, benim gonderdigim  paket o, sistemde kurulu fakat
bagimliliklardan dolayi sorun cikariyor sadece :-)