Re: apt

Oyle bazı paketler güncellenmiş ki, bağımlılık sorunu olmaması için listede
verilen paketlerin hepsinin güncellenmesi gerekiyor. Bu güncellemeyi yapana
kadar da aynı listenin karşınıza çıkması doğaldır. Unstable kullanırken iyi
bir network hattınız olmalı, 1-2 haftada bir boyle 50 MB transfer etmeniz
gerekecektir.

Sal 30 Eyl 2003 08:41 tarihinde, Vasfi UYSAL şunları yazmıştı: