Re: updates

selam,

oncelikle verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim.
sanirim sorum cok acik olmamis benim amacim
sadece guvenlik guncellestirmelerini bir cd ye
alabilmek ve daha sonra buradan internet baglantisi
yavas olan yada o an icin internet baglantisi olmayan
"stable" sistemleri update edebilmek.
boyle bir seye gercekten cok ihtiyac duyuyorum
cunku bir sistemi kurdukdan sonra internet
uzerinden tum guncellestirmeleri yapmasini
beklemek ozelliklede baglanti yavassa can
sIkIci oluyor.
bu duruma bir cozum bulabilirmiyim diye dusunerek
sormustum.zaten gerekli aciklamayi butun
ihtimalleri goz onune alarak yeterince yapmissiniz :)
henuz denemedim biraz karIsIk gibi gorunuyor ama
eminim sorunu cozecektir.
keske bu guvenlik guncellemelerininin bulundugu ayri
bir dizin olsaydida kolay yoldan halletseydik :)
tekrar tesekkur ederim.

iyi calismalar
soydan t. renkmen