Re: updates

Onceki iletide bahsettigim haftalik Sarge CD'leri resmi bir cozum.  Konu
CD derlemek ise henuz resmilesmemis bir Debian araci olan `jigdo'dan
bahsetmemek olmaz.  Jigdo, Unstable ve Testing yansilarindan sizin icin
CD derleyen bir sistem/program.  Woody cikmadan hemen once bunu
denemistim, fakat tam denemenin ortasinda Woody duyurusu gelince
vazgecmistim :-)  `jigdo' uzun zamandir var ve yine uzun zamandir ayni
duzeyde (sanki) yeterince olgunlastirilmadan hayatini surduruyor.
(Haksizlik da yapiyor olabilirim ama bir turlu isinamadigim bir
programdir kendisi.  Kimbilir belki daha ayrintili kullanirsam bu durum
degisebilir.)

Detayli bilgi icin once su belgeyi okuyun:

	http://www.tldp.org/HOWTO/Debian-Jigdo/index.html

Sonra da `jigdo-file'i kurarak deneyin.