Re: kernel derlemek ve gcc???

   Boyle bir durumda bilgisayari Debian'in kurtarma disketiyle (Debian
rescue disk) acarsaniz sorununuzu cozebilirsiniz.  Ben kurtarma disketiyle
acmayali cok zaman oldu ama hatirladigim kadariyla soyle oluyor.
Ilk basta bir sayfa cikip bunun Debian kurtarma disketi oldugunu
soyluyor ve bir iki secenek sunuyor.  Biri isletim sistemi kurulumunu
baslatmak (install), bir digeri de bazi boot seceneklerini belirlemek.
(Hatta galiba ilk secenegi F1'le, digerini F3'le secebiliyorduk.)  Dogru
hatirliyorsam bu boot secenekleri belirleme ekranina gecip oradan
boot parametresi olarak

boot=/dev/hda2

yazinca bilgisayari /dev/hda2'den aciyordu.  (Tabii siz kacinci
hda'dan acmak istiyorsaniz onu yazmalisiniz.)
   Kurtarma disketi olusturmak icin
http://www.debian.org/releases/stable/i386/ch-install-methods.en.html
sayfasindan yararlanabilirsiniz.  Kurtarma disketinin icerigini nerelerden
indirebileceginiz 4.2.3 no'lu bolumde yaziyor.  Dogru rescue.bin dosyasini
indirdikten sonra sonra disketi nasil olusturacaginiz da 4.3 no'lu bolumde
yaziyor.
  (Debian'i cd'den kurduysaniz o cd'ler de normalde kurtarma disketi
islevini goruyor.  Ayrica disket olusturmak gerekmiyor.)
   Kolay gelsin.
      Selim T. Erdogan