Re: Guvenlik Guncellestirmeleri

Merhaba,

Soyle bir seneryo uretelim. Mesela  x ulkesinde   Her yerde debian
kullanilsaydi.  Bu bir sekilde duyulsaydi.  Bu security update leri esnasinda
birileri x ulkesinden gelen  ip araliginda gelen paketleri sahte bir
security.debian.org'a yonlendirip security patch'lari vasitasiyla bu serverlara
girebilir miydi?
Gercekten o siteye baglandigindan nasil emin olunurdu? md5 falan bir cheksum
mekanizmasi var mi?

Bilgin