Re: unmet dependencies

hep keske diyerek bu isleri geciktiriyoruz. ben ufaktan
ufakta baslayayim listeleri karistirmaya.

murat hocam asagidaki konuya guzel bir soru sekli bulup
yazdiginiz cevabi daha duzenli ve detayli bir sekilde
duzeltip bana yollarsaniz sevinirim.

bir soru/cevap belgesi olusturmak istiyorum liste icin
yardimlar velkam