Re: unmet dependencies

Kullandığınız official olmayan arşivlerle bu tür sorunlar yaşayabilirsiniz ve
bunların üstesinden gelmek için epeyce uğraşmanız gerekebilir. Bu oldukça sık
karşılaşılan bir durum, yeni kullanıcılar için önerim resmi arşivlerin
dışındakileri kullanmadan önce bir daha düşünmeleri olacak. Eğer ben her
şeyin yenisini istiyorum diyorsanız bu sorunların üstesinden gelebilecek
kadar paket yönetim sistemiyle içli dışlı olmalısınız.

unmet dependencies problemini equivs ile fake bir paket yaratıp dependency
problemini ortadan kaldırabilirsiniz, ancak bu işlem sonrası programınız
yüzde 99 çalışmayacaktır. equivs'i x paketi sisteminize kurulmak için, sizin
sisteminiz için aslında gerekli olmayan ama ille de bu olmazsa kurulmam diye
direten paketleri kurmak için kullanmalısınız, her unmet dependency
probleminde equivs kullanacak olursanız başınıza büyük iş alırsınız.

Bu tür sorunlar için belki bir zaman belirleyip irc ortamında konuşulurken bir
kaç kişinin de makinesine login olup problemleri çözersek herkes için faydalı
olur (bir de bunları dokuman haline getirebilirsek tadından yenmez :).

Per 18 Eyl 2003 21:05 tarihinde, Sanal şunları yazmıştı: