Re: SCO 1500 firmaya fatura gondermis

mrb.

bu konuda fikir beyan etmek isterim.

1. parasi olanlar yazilima para vermeli. (bu yazilim yoluyla para kazanan
insanlar için gerekli bir durum tas ile beslenmiyor. örnek ben :)))   )
2. parasi olmayan (ögrenci , asgari ücretli gibi ) yazilimin ismi ne olursa
olsun bedava kullanmali.
3. Açik kaynak kod yani linux engellenemez. bunun adini degistirir yolumuza
devam ederiz.
4. isteyen linux 'in kodlarina ilave yaparak sahislarin isim haklarina
saygili olarak satabilir.
5. linux ta herkes için ekmek var . basta ben ekmek yiyorum . kimse bedavaya
çalismaz. ama su bir gerçek okullarda akedemik çalismalarda ve argelerde
herzaman linux :)

saygilar sevgiler.

Note : SCO nun tavri üzücü tabi. Ama insanlar iltesim ile bir noktaya
varabiliyor. Türkiyenin yetkili dagiticisi Prosoft. Web sayfasi
www.prosoft.com.tr . Isteyen sikayetlerini ve sorularini bu adrese
iletebilir.

2. Note : Bir zamanlar RedHat Linux ta herzaman bedava diyordu. simdi ise
register et para öde diyor. Bu yüzden debian ögrenmeye karar
verdim.kurulumda biraz sikinti çektim. kurdum bakalim sonunda
becerebilecekmiyiz. arkadaslardan yardim bekliyorum
3.Note Delphi altinda program yaziyorum. Bir cari hesap programi Insaallah
en kisa zamanda bitirip linux altinda çalisir bir Cari hesap programini
derlemeyi basaracagim. Buda reklamdi :)