TOP 10 SCO'nun faturasi ile yapilabilecekler listesi

1) Linus, bu benim trademarkım, satıyorum derse, Linux ismi kullanılmaz, başka bir isim
kullanılır, fakat mevcut bütün kernel kodu GPL olduğundan dolayı (nvidia driverlerı hariç ;)
hiçbirşey değişmez sadece adı değişir.

2) Sco'yu anlamanın o kadar da zor olduğunu düşünmüyorum. Amerika'da yılın her çeyreğinde
şirketler kar-zarar oranlarını açıklarken birileri bir yerlere dava açar. SCO'nun burdaki yaklaşımı
zaten kendi Unix operasyonlarını da batıran beceriksizliklerinin devamı olarak, mantıksızca, eceli
gelen köpek cami duvarına ... mantığında yaklaşmaları.  Nasıl aptalca hatalar yaptıklarını vs. okumak isteyenler
http://www.fazlamesai.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1736&mode=nested&order=0&thold=0

3) SCO'nun yolladığı faturalar ile yapılabilecek protestolar için de aşağıdaki yazıyı tavsiye ederim.
http://newsforge.com/article.pl?sid=03/08/27/1918229

Linux ölmez vatan bölünmez ;)

Not: Onları boşverin de SUN geçen hafta SwissHotel'de bir resepsion ile Star Ofis'in super fiyat avantajı ile piyasaya girdiğini  ve MS Office'e çok büyük darbe vuracağını duyurdu. Yani daha çoook yolumuz var.

KIVILCIM Hindistan
fazlamesai.net/sundance
icq:5901115