Re: testing ve stable bir arada kullanimi

Merhaba,

1) "Eger /etc/apt/sources.list icinte dogru tanimlamalar yaptiysaniz" ile ne
kasdeyorsunuz. Yani apt-setup ile yeni bir debian ftp sitesi ekelemek ve
stable yazilarini silip testing yazmak mi?
2)Security.debian.org adresi stable surumleri upgrade ediyor. Tum testing
paketleri olmasa bile bazi testing paketleri de apt-get upgrade ile
guncelleniyor mu?

tesekkurler

Bilgin