Re: SCO 1500 firmaya fatura gondermis

> bir kod grubunun line by line yani satir satir unix den linux a kopyelendigini ve calindigini iddia ediyor ve bunun icin milyar dolarlik daba aciyor
> eger milyar dolarlik davayi SCO kazanirsa herkes linux u parayla satin alacaktir
> Cok uzucu bir durum ama IBM gibi bir deve karsi SCO kesinlikle dava felan kazanamaz bence

Ya aslinda merak ediyorum, SCO bu kadar zaman durup da simdi mi geldi
akillari? SCO XENIX den sonra ne yapti? SCO nun zengin sahipleri en
sonunda "ne oluyor?" bizim SCO lugumuz elden gidiyor diye sadece PARA
destegi ile mi ortaligi bulandirma kaygilari var? Bence de hedef Linux
degil. Zaten olamaz. Cunku Linux'un GNU felsefesiyle cikisi goz ardi
edilemez. Kim sikayetci ki Free Softwareden? Olsa olsa para kaygisi
ceken SCO cular MCO cular. SCO nun hazmedemedigi IBM in Linux a verdigi
destek sayesinde yaptigi pirim. Yoksa nerde SCO nerde Linux.

Hersey ortada.

Saygilar.