Re: Driver Yukleme Problemi

Merhaba,
dpkg -l kernel-image | grep '^ii' bende hicbir cikis vermiyor.
dpkg -l kernel-image ise asagidaki cikisi veriyor.
dpkg -l kernel-image
Desired=Unknown/Install/Remove/Purge/Hold

Status=Not/Installed/Config-files/Unpacked/Failed-config/Half-installed
|/ Err?=(none)/Hold/Reinst-required/X=both-problems (Status,Err:
uppercase=bad)
un  kernel-image   <none>         (no description available)

/proc/version'un cikisi su:
Linux version 2.4.18-bf2.4 (root@zombie) (gcc version 2.95.4 20011002
(Debian prerelease)) #1 Son Apr 14 09:53:28 CEST 2002

kernel-headers-2.4.18-bf2.4 paketini kurmam gerekiyor sanırım.

02-09-2003 Sal günü saat 18:12 sularında, Recai Oktas dedi ki: