Re: Driver Yukleme Problemi

* Ekrem Erdem <werdem@lycos.co.uk> [2003-09-02 09:47:20+0300]
> Yeni bir makinaya debian yukledim. Onboard ses karti, ethernet karti ve
> modemi tanimadi. Hepsinin de driverleri var. Ama yuklemeye calisinca;
> ./configure komutundan sonra, /usr/src/linux/*version.h dosyasi
> bulunamadi diye hata veriyorlar.

Kullandiginiz cekirdege uygun kernel baslik paketini kurdunuz mu?
Derlemeye calistiginiz suruculer bu baslik dosyalarini ariyor sanirim.
Once bu paketi kurmalisiniz.  Mesela `kernel-image-2.4.21-5-686'
cekirdegi kurulu ise buna uygun baslik paketi
`kernel-headers-2.4.21-5-686'dir.

	dpkg -l kernel-image | grep '^ii'

gibi bir komutla kullandiginiz cekirdek paketini bulun ve `image'i
`headers' ile degistirerek baslik paketinin ismini belirleyin.

Debian'da `/usr/src/linux' dizini kullanilmaz, bu dizini baslik
paketinin `/usr/src' altina kurdugu dizine sembolik olarak
baglayacaksiniz, yani yukaridaki ornek icin:

	ln -s /usr/src/kernel-headers-2.4.21-5-686 /usr/src/linux

seklinde bir islem yapacaksiniz.