openpalm ve openwince ile ilgili

Gecenlerde yol bilgisayari icin software buldum (esek den ) ama bu cok populer software sadece pocket pc ler icindi Bu yuzden laptop imda kullanamiyordum
Bu software i,  pocket pc satin alirsam cok rahat kullanabilirim ama 1200 dolar lik laptop varken neden ipaq 5450 felan alip 700 dolar felan odeyeyimki diye dusundum
Bu yuzden son bir haftadir felan, vakit buldukca, palm ve wince emulator  programlarini arastiriyordum palm in sitesinden emulator indirmeyi asla tavsiye etmem cunki rom denilen asil isi goren parcalari download ettirmiyorlar
Ama asagidaki openpalm ile her turlu palm applicationu calisyor ama ne yazikkki pocketpc emulasyonuna ihtiyacim vardi sonunda openwince diye birsey buldum  ama ne yazikki bu projede pocket pc program gelistiricileri icin application lar iceriyor emulator yok

http://openpalm.sourceforge.net/
http://openwince.sourceforge.net/

palm da sorun yok her turlu palm application unu rahatlikla calistirabiliyorsunuz ama bana pocket pc emulator u lazim
linux da pocket pc applicationlarini adam gibi calistiran bir emulator bilen varmi?
yani yukaridaki openpalm in yaptiginin aynisini pocketpc icin yapacak bir emulator lazim
Ama sakin bana wince device emulator demeyin cunki denedim siradan kucuk bir mpeg dosyasini bile calistirmiyor berbat birsey

Atari oyunlari playstation oyunlari hatta commodore 64  icin bile emulator oldugunu dusunursek herhalde pocket pc icin de bir emulator vardir diye dusunuyorum
bu konuda bilgisi olanlar bilgilerini benle paylasirsa cok sevinirim
sevgi&saygi