Knoppix TR-F klavye problemi

Merhaba,
Knoppix 3.2'yi diske kurdum. Ama tr_f klavye sistemi çalışmıyor. Önce
türkçe karakter problemi de vardı. FM'deki Debian-Türkçe mini nasıl'ı
uygulayınca o sorun çözüldü. (apt-get, ttf-commercial paketini bulamadı,
ama türkçe karakterlerde bir problem yok)

Baska bir makinadaki Debian'ın /usr/share/keymaps/i386/qwerty ve fgGIod
klasorleri altındaki tr dosyalarini knoppix'e kopyaladim ama problem
düzelmedi. Kendisinin de başlangıçta yüklü gelen tr_f düzeneği olmasına
rağmen...

Iyi çalışmalar...