Re: vcd&audio cd problemleri

Merhaba,
Bu konuda mplayer'in sitesinde ve listelerde gecen bircok belgeyi okuyup
uygulamaya calismis ama basarili olamamistim. Ama sanirim audio cd
problemiyle ayni. /dev/cdrom dizinini kullanici olarak kullanma iznim
olmadigi icin audio cd'leri calamiyormusum. mplayer'i kaldirmistim, ama
tekrar kurup deneyecegim. vlc gnome ile izleyebiliyorum simdi vcd'leri
de.

xine, acmaya calisinca keybindings error hatasi veriyor. Onlari
kapatmaya calisinca da x ekrani kapatiyor, yeniden startx ile girmek
gerekiyor.

Dedigim gibi mplayer'i tekrar kurup deneyecegim. Yine sorun cikarsa
buraya yazarim.

Tesekkurler, iyi calismalar...

28-08-2003 Per?embe günü saat 13:41 sularında, Volkan YAZICI dedi ki: