Re: kdm

   Gecmiste basima gelen bir soruna benziyor.  xfree86'yi kurduktan sonra
konfigurasyonu dogru yapilana kadar ya X hic acilmiyor (bu genelde grafik
kartiyla ilgili ayarlardan dolayi), ya da acilsa da oyle donup kaliyordu,
fare hic calismiyordu.  Bazen klavyeden bir sey kabul ediyordu (tabii
acildiginda imlec dogru pencerenin ustundeyse :)
   Dogru X ayarlarini bulana kadar bazen epey ugrasmak gerekebiliyor.
Benim en cok sorun yasadigim kisim farenin ayarlariydi.  Onerim degisik
fare seceneklerini denemeniz.  Uzun surup sinir bozucu olabilir ama
sonunda hallolur.