Re: turkce problemi ve java

tekrar selam,

java problemim cozuldu
daha dogrusu problem karsi tarafin scriptinde imis
go.icq.com filam gayet guzel calisiyor
sonuc olarak onceki mailimde bahsettigim
j2se-common
j2re1.3
j2sdk1.3
bu 3 paketi kurmak ise yariyor.karakterler filan
biraz tuhaf gorunuyor ama normalmidir bilmiyorum.
birde turkce karakterler yok tabi.
turkce probleminide cozebilirsem hersey tamam olacak
bu konuda bi fikri olan ?