From: "KIVILCIM Hindistan" <sundance@fazlamesai.net>
To: <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, August 12, 2003 6:39 PM
Subject: Re: Kablonet ve Debian

Merhaba Murat hocam,

Ben de Ultratv'de debian ile bağlanıyorum, ve dhclient kullanıyorum.

Zaman zaman (yoğun download esnasında) firewall makinamın IP'sini
kaybettiğini ve bağlantının durduğunu görüyorum.

Senin problemler de bu şekilde mi yoksa başka bir şeyler de var mı ?

Kolay gelsin

KIVILCIM

KIVILCIM Hindistan
fazlamesai.net/sundance