Kablonet ve Debian

Merhaba,
Bugun kablonet baglantisi icin debian kullanmak istedim. Ama bir turlu
ayarlayamadim.

Iki ethernet kartinin da markasi ayni 3Com, bazi yerlerde bunun problem
yaratacagi, bazi yerlerde de yaratmayacagina dair yazilanlar var. Ama su anda ben
ifconfig yaptigimda eth0 ve eth1 diye ikisini de goruyor.

Kablonet'in verdigi ip'yi eth1'e atadim, baglanmadi, hicbir ip atamadim yine
baglanmadi. dhcp ayarini de nasil yapabilecegimi bir turlu bulamadim. Butun
belgeleri karistirdim. Ama anlatilanlar veya uygulama dosyalari debianda yok,
ya da bahsedilen adlarda bahsedilen yerlerde degiller ve ben bulamiyorum.

Ornegin dhclient'i calirtirdim. Bu seferde hicbir yapmama izin vermiyor
butun console'larda surekli mesaj gonderi aliyor. Mesaji yazamiyorum cunku
dedigim gibi kurtulmak icin resetlemekten care birakmiyor.

IN=eth1 OUT= MAC=ff.ff.ff.ff.05... DSP=UDP vs. tarzinda bir mesaj veriyor
surekli. Ben hicbir komut vs. yazamiyorum.

Yine dhcp icin linuxconf kullanin diyor bircok yerde ama debianda yok, ya da
dedigim gibi ben bulamiyorum.

Uzatmadan, bastan itibaren yapmam gerekenleri yazabilecek biri varsa
sevinirim. Ya da debian icin cablo modem ayarlarini bulabilecegim bir belge.

--
COMPUTERBILD 15/03: Premium-e-mail-Dienste im Test
1. GMX TopMail - Platz 1 und Testsieger!