Re: kurulum ekranindan ekran goruntusu alma

Selam Volkan,

Biliyorum senin böyle gereksiz bir tartışmaya girmeyeceğini, ben öyle ortalığa
yazdım seni bahane ederekten.

Ana paketler bitmeden eklere geçmeme diye bir şey yok elbette.
Ama yeni bir sürümün çıkmasını engelleyecek RC (release-critical) hatalar
varken önce bunlarla ilgilenmek gerekiyor.

8000 kusur paket (şimdiler 10bin küsür) ile uğraşma meselesine hiç
girmeyeceğim. Evet Debian en fazla paket barındıran dağıtım, ancak bu ciddi
bir sorun aynı zamanda.

Bir sonraki Debian sürümünün yeni kurulum programı ile çıkması planlandığından
bizim de kısa zamanda organize olup bu geliştirimde yerimizi almamız
gerekiyor ki hem Türkçe sorunu olmasın hem de test eden kişi sayısı artsın
değil mi.

Cts 02 Ağu 2003 23:27 tarihinde, Volkan YAZICI şunları yazmıştı: