Re: volkan bey cevabini almis da ben hala cevab alamadim:))

Rpm kurulumları licq gibi kompleks programlarda işe yaramayacaktır. Yeni
versiyonunun .deb paketi yoksa tar.gz'den kurmanız gerekecek. Sağolsun
kablonet banlandığı için icq kullanımından da uzaklaştık, en son hatırladığım
kadarıyla licq'nun qt-gui kısmı woody ile gelen qt3 ile derlenmeye
kalkışılınca sorunlar çıktığı yönünde ama emin değilim.

Cts 02 Ağu 2003 23:45 tarihinde, Sanal şunları yazmıştı: