Re: php pear be libc6 upgrade

On Tue, 29 Jul 2003 08:09:57 +0300
Murat Demirten <murat@debian.org> wrote:

> php4-pear woody içerisinde var (4.1.2), sen hangi
> versiyonu kurmaya çalışıyorsun?

bahsettigim gibi sistemimde su an postgresql 7.3.3,
php5.0b1, apache 2.0.47 kurulu

(web server'imi yukseltmemin nedeni ise php 4.2 ile bir cok
yeniligin php camiasina katilmis ve benim bunlardan
yararlanmak istemis olmamdir.)

ama php'yi derleme esnasinda libxml2'nin stable surumde
bulunan sumunden daha yuksek bir libxml2 istedi. onu web'den
indirdim, bu sefer o da daha yuksek bir yuksek libc6 istedi
=)
bu yuzden libxml olmadan php'yi derledim. ama bu sefer de
pear kurulmuyor. (anlayamadim pear neden xml'e ihtiyac
duyuyorsa)

iyi clismalar...