Re: php pear be libc6 upgrade

php4-pear woody içerisinde var (4.1.2), sen hangi versiyonu kurmaya
çalışıyorsun?

libc6 gibi upgradeler normalden zor olacaktır. Sistemin bir kısmını unstable
veya testing yapmanız gerekebilir. Diğer durumda bir kaç paketi woody için
yeniden oluşturmak ve dependency'lere hakim olmak gerekiyor. En iyisi
source.list'e unstable arşivi ekleyip apt-get install libc6 demektir mutlaka
gerekiyorsa.

Pts 28 Tem 2003 22:42 tarihinde, Volkan YAZICI şunları yazmıştı: