Re: selam

On Fri, 25 Jul 2003 23:42:49 +0300
Murat Demirten <murat@debian.org> wrote:

> Mutlaka bu süreç de bir şekilde aşılacaktır, ancak kısa vadede yeni
> bir sürüm beklemeyin :)

sirf bu yuzden su anda gentoo'ya gecme karari aldim (sarge cikana kadar)
cunku ben sistemimde yazilim gelistirmek icin bile istedigim paketleri
bulamiyorum

orn:

_ php'de kullanilan cogu fonksyion 4.2 surumu ile degisti, onu da gectim
5.0 cikti. hayir ben aynen takip edilsin demiyorum ama en azinda 4.2
gibi cok onemli surumlerde hep bir el olup bu hemen o surume
kazandirilmali
_ libxml, libc6 bagimliliklari bende can sikma seviyesine geldi...

sonuc itibariyle eger ben yazilim gelistiremiyorsam o an dur deme zamani
geciymeye basliyor demektir.
testing ya da unstable kullanmaya falan da niyetim yok.

bence debian'a benim gibi sirf kullanicidan cok, gelistirici lazim
(anlam karmasasi yasanmasin yani burada normal kullanici benim,
gelistirici degil)

ee haliyle Debian Graphics'de Sarge'a kadar derin bir uykuya yatiyor...
http://linuks.mine.nu/volkany/

herkese iyi calismalar...