Re: selam

Bu sorunun Debian jargonundaki öntanımlı cevabı "when its ready" dir, yani ne
zaman hazır olursa o zaman çıkacak. Ancak Debian'da yeni kararlı sürüm
çıkarma zaman aralığı gittikçe uzuyor. İşin doğası da biraz böyle ve aslında
bu upuzun bir tartışma konusu (Hatta bu günlerde debian-devel listesinde
epeyce bir mail trafiği oluştu konu hakkında). Aşılması gereken bazı önemli
problemler var, bu kadar kişinin herhangi bir ticari amaç gütmeden ortaya
koyduğu ve çok iyi bir organizasyon gerektiren işleri yürütmek o kadar kolay
olmuyor. Mutlaka bu süreç de bir şekilde aşılacaktır, ancak kısa vadede yeni
bir sürüm beklemeyin :)

Cum 25 Tem 2003 18:49 tarihinde, Sanal şunları yazmıştı: