Re: APT distribution down-grade

unstable ve testing in soyle bir dezvantaji olabilir:

Paketlerde guncellemeler cok oldugu icin her update de
cok fazla sey gelebilir. Bundan kacmak icin guncellenmesini
istemedigin paketlerini
dselect de "=" ile sabitleyebilirsin.

Ama zaten bunu biliyorsundur.. :)

Kolay gele.....Imran

Mehmet Türker wrote:
:) Kesinlikle haklısın. Aslında bir problemim yok kendisiyle, ama
sürüyle paketin unstable veya testing olması psikolojik bakımdan
etkiliyor insanı. Bazen ortaya çıkan bir probleme bakarken insan içinden
"acaba" diyor. Onun için istemiştim ama vazgeçtim şimdilik.

Biraz cok bekliyeceksiniz o zaman.. :)
Ama isinizi goruyorsa niye unstable i birakiyorsunuzki?
Ismi mi itici geliyor? :)
Arada ufak tefek bi kac problem disinda unstable dan hic sikayetim
olmadi.

Bu ufak tefek problem de diger dagitimlarin "stable"
larinin basimiz actiklarinin yaninda devede kulak kalir ustelik.

Unstable Debian >> Stable (*) :))

Kolay gele...........Imran