createuser

Merhaba,
Knoppix 3.1 kullanıyorum. Postgresql 7.2 yükledim. Apt-get install işini
halletti. Ancak kullanıcı ekleme işini yapabilecek pogtres kullanıcısını
password sorduğu için su postgres deyip çalıştıramıyorum. Normal kullanıcılar
ve root bu komutu çalıştırıp kullanıcı oluşturma yetkisinde değil. Postgres'i
nasıl çalıştırıp kullanıcı eklerim. Benim aklıma gelen root iken bu
kullancının passwordünü değiştirmek ama bu uygun bir ylo mu?

Teşekkürler..
--
Zeki Çatav
catav@isbank.net.tr