En iyi yansi

Merhaba arkadaşlar,

Liste çok güzel gidiyor, herkesin eline saglık.

Benim sormak istediğim sizlerin hangi Debian yansısının kullandığı ?

Ben bir TTNEt (kablonet) abonesi olarak, unstable için

ftp://ftp.tr.debian.org
kullanıyorum fakat çok güncel olmuyor genelde, zaman zamansa
bazı garip sorunlar (dependency problemleri vs.) yaşanıyor. Fakat
çok hızlı.

ftp://ftp.fi.debian.org
Hız hiç fena değil (14-15K yerine, 10K civarı) fakat hiçbir problem
yaşamadım şimdiye kadar ve hep güncel

ftp://ftp.oleane.net
Özellikle Bilgi'den çok hızlı bağlanılabilen bir yansı, bilmiyorum, ulaknetten
nasıldır, fakat ttnetten diğerleri kadar iyi değil.

Bu konuda ne dersiniz ? Hızlı yunanistan yansisi veya başka bir şeyler  kullananlar
var mı ?

Teşekkürler

KIVILCIM Hindistan

fazlamesai.net/sundance