Dselect

Selamlar,

	dselect depricated olmuş diye bir yerde okudum ama sağlıklı bir kaynak mı
bilemiyorum. Artık aptitude kullanıcakmış doğru mudur?

	Ayrıca yeni bir kernel download ettim (Binary) sonrada lilo ayarlarını
yaptım fakat boot etmiyor.. Şu klasik Kernel Panic alıyorum. root
parametresi girmem gerektiğini söylüyor.. Ben de "Linux root=/dev/hda2"
diyorum ama nafile.. Herhalde çok standart bir hata :(( Yardımcı olursanız
sevinirim..

Cemal Dalar
Software Development Manager

InfraTech Bilgi Teknoloji Servisler A.Ş.
İnönü Cad. Sümer Sk. Zitaş Blokları
D2 Blok D:9 34742 Kozyatağı / Istanbul
Tel: 0216 - 372 56 60 ext. 111
Fax: 0216 - 372 67 22