Re: Kurulum hakkinda

Bu işi ben kesinlikle anlayamıyorum.
İlk kurduğum Suse sene 96 falandı sanırım 1.2 çekirdekti ve sistamdeki win 95 OSR2 ile
rahatlıkla geçiniyordu.
Tamam bu ayarlamayı yapmak o zaman için ne yaptığını bilmeyi ve datalarınız ile ilgili
endişe etmeme lüksünü gerektiriyordu.
Ama bence şu an windowsda c: diskinin yanında ayrı bir disk bölümü olan herkes rahatlıkla
linux kurulumuna başlayabilir diye düşünmekteyim.
Bios'u disk üzerinde olan bazı notebooklar ile daha da dikkat etmek gerekir diye düşünüyorum.
Ama sadece yapılan şeyin ne olduğunu iki kere okuyup sonra next tuşuna basın yeterli.
Şu ana kadar suse redhat mandrake debian slacware dağıtımlarının çeşitli sürümlerini kurmuş
biri olarak bir sorun yaşamadım.
Sadece beta dağıtğmlardan uzak durmaktayım.
Bence o kadar korkmayın Knoppix 3.1 bile liloyu doğru düzgün sadece default ayarlarla kurabildikten
sonra beta falan olmadığı sürece tüm dağıtımlar için endişelenmeye gerek yok diye düşünüyorum.

Quoting Sanal <Durdunaz.Sanal@pandora.be>:

@ Yeni kullanicilarin isine yarayabilecegi dusuncesiyle ogrendigim birkac bilgiyi paylasmak istedim
@
@
@ Suana kadar hep knoppix kullanarak linux u tanimaya calistim
@ Debian woody redhat gelecek isolarini indirmeme ragmen ,
@  aylardir knoppix kullaniyordum
@ knoppix mukemmel birsey gercekten
@ arastirmalarim sonunda windowsdaki datalarimi kaybetmeden en emniyetli  linux kurulumunu ogrendim saniyorum oda su:
@ ayri bir harddisk alin be takin  ve  bu Harddisk e  sadece Linux kurun liloyla falan da ugrasmayin Acilis Ayarini Bios ile yapin Windows kullanacaksaniz windows un oldugu harddiskten yada linux oldugu harddiskten yapin (primary boot record diye yazan yeri ide0 yada ide1 yapin)Boylece cok kolay bir sekilde ister linux ister windows kullanin Bu sayede partition yapcam diye kafayi yemezsiniz : ) hemde nihayet kurdum diye sevinip sonrada acarken lilo hatasi da ne yaaa diye sac bas yolmazsiniz
@
@ www.belgeler.org a ve buradaki belgeleri hazirtlayanlara yurekten selamlar ve sevgiler
@

---