Re: apt-get sorunu

Görünüşe göre belleğiniz yetersiz kalıyor. Knoppix kullanmadım bilmiyorum ama büyük olasilikla RAMdisk kullanarak geçici bir ana sistem oluşturuyordur bundan dolayı bellek yetersiz gelmiş olabilir. Ayrıca knoppixi diskten çalıştıracak şekilde özel bir
kurulum yapmamışsanız zaten apt kullanmanız olanaksız.

Debian bahsettiğiniz kart ile çalışır, bende de aynı karttan var. Ancak otomatik tanıma ve X ayarları işlemini yapmaz. Bunun yerine otomatikmen x ayarlarını yapabilmeniz için gereken soruları size sorar :) Herhangi bir anda dpkg-reconfigure xserver- xfree86
komutuyla x ayarlarını yeniden yapabilirsiniz.

Not: Monitorunuzun markasina bakip 14 inch oldugunu dusundum. Bu zamanda yoktur 14 " monitor ama
eger oyle ise, monitor ayarlamalariniz yuzunden X acilamiyor olabilir.