Re: ppp ile internet paylaşımı ve diald kullanımı

Aslinda sorunuz Debian ile ilgili degil, bunun icin google'dan arama
yapmaniz daha yararli olur. Diald ile cok ugrasmadim ama bence hatta bir
trafik olustugunda otomatik baglanmasi hattin verimli kullanilmamasina
neden olacaktir. Ozellikle arkada windows makineler var ise mutlaka
gerekli gereksiz zamanlarda saga sola paket atacaklardir. Sonunda ayni
kapiya cikacaksa surekli baglantili bir modeli de secebilirsiniz.

pppd ile baglandiginiza gore killall pppd ile baglantiyi
sonlandirabilirsiniz. wvdial gibi basit ama kullanisli araclar ile
isteklerinizin buyuk bolumunu gerceklestirebilirsiniz (hat kopunca
tekrar baglanma vb.)

22-05-2003 Perşembe günü saat 16:52 sularında, Çağatay Tengiz dedi ki: