Re: Off topic: debian-user-turkish istatistikleri

KIVILCIM Hindistan said:
> Ozgur'e gelene kadar senden Debian Turkceleme Paketi bekliyoruz.
> Benim sayabildiðim kadarýyla yedi ay oldu.

Tamam, insaallah bir aksilik cikmazsa onumuzdeki 1-2 ayi butunuyle
bu ise ayiriyorum. (hazir yaz tatiline cikiyoruz.)

> Ben þahsen Debian kursun diye ikna ettiðim kiþilerin, Türkçe
> desteði nasýl sorusuna, malum eþsiz dökümaný göstermek durumunda
> kaldýðýmda, "abicim bu masa bu bilgisayarý taþýr mý ?" diye soran
> adamýn eline  Mukavemet 1 kitabýný tutuþturmuþ gibi hissediyorum.

Elestirilerine katiliyorum. Daha dun Mandrake'nin (9.1) 4-5 adimda
sorunsuzca kuruldugunu musahade ettikten sonra bu isin son kullanici
acisindan ne kadar izdirap verici oldugunu daha iyi anladim.

P.S. Ozgur'den haber bekliyoruz yine de :^)