RE: Off topic: debian-user-turkish istatistikleri

Ben de yıllardır her kurduğumda Türkçe desteği için uğraşır dururum. Ama
geçenler de kendi yöntemlerimi yazdığım bir sayfa oluşturdum Türkçe
desteği için o 20 sayfalık doküman kadar yararlı olur mu bilmiyorum ama
hepsini uyguladığınızda normal bir kullanıcı için Türkçe sorunu kalmıyor
ayrıca bir iki sayfalık bir şey . Kolay yapılabiliyor.
Sayfa şurda http://www.mturker.net/debianturkce

Umarım faydalı olur....