Re: Off topic: debian-user-turkish istatistikleri

Recai hocam
Ozgur'e gelene kadar senden Debian Turkceleme Paketi bekliyoruz.
Benim sayabildiğim kadarıyla yedi ay oldu.

Bütün bu listede daha önemli bir tek şey daha olmadığını düşünüyorum,
bilmiyorum diğer arkadaşlar ne diyor. Ya şu paketi yapıver, ya da şu
dökümanı yirmi sayfadan, on adımlık, bir sayfalık bir hale düşür.

Ben şahsen Debian kursun diye ikna ettiğim kişilerin, Türkçe desteği
nasıl sorusuna, malum eşsiz dökümanı göstermek durumunda kaldığımda,
"abicim bu masa bu bilgisayarı taşır mı ?" diye soran adamın eline
Mukavemet 1 kitabını tutuşturmuş gibi hissediyorum.

Saygılarımla

KIVILCIM