selamlar

Merhabalar ...
Bende bir unix yada linux isletim sistemine merak basladi ..(tam farkinida kafama iyice oturtabilmis degilim hala) Debian serverin linux unix ortaminda en iyi os oldugunu ogrendim..
fakat nerden baslasak bilmiyorum..microsofta da kotu alistik..
is ortami cok kotulesti buralarda.. fazla tecrube ile isyerimi degistireyim diyorum.. bir de bundan sonra proflarin os ile calismak istiyorum .. bu sebeblerden dolayi merakim artti ..
baslangic sevyesi icin turkce dokuman ariyorum..
hangi versiyonu hangi amacla nerede bulabilecegimi gibi sorulara cevap bulabilecegim bir dokuman ariyorum..
Asil amacim ..
suan mic 2000 server network olayini en ince ayrintisina kadar hallettim .. kurs egitimi, tecrube, diploma hepsi tamam .. gerci bu isin sonu yok ama.. kestirmeden soylemek gerekirse isi goturuyorum diyelim.. cogu ben bilirimede tas cikaririm.. her ne kadar egitim orta duzeydede olsada ..
network ortamlarinda kullanilan server olabilecek yeni bir os arayisi icindeyim ..
debian server ununu baya bir duymustum..
saglikli bir baslayis icin yardimlariniza ihtiyacim var ..
kafa karisik ancak toparliyabildim..
saygilarimla,
Hollandadan bir turk
M.Erdogan