Logo değiştirme ve kernel derleme

Debian GNU/Linux 3.0 (çekirdek 2.4.18, Intel Celeron 1000 Mhz işlemci) kullanan birinin açılıştaki
penguen logosu yerine başka bir logo (her ne olursa)
görmesi için yapması gerekenleri anlatan bir belge var mı? Ama yani adım adım (logo changing for dummies
kivaminda).

Detayli bilgi istememin sebebi şu, 5 kere falan farklı farklı linux_logo.h dosyaları ile uğraşmama, patch falan uygulamaya çalışmama rağmen ilk 4 denememde penguen logosundan kurtulamadım, 5. denememde ise (patch'i bir şekilde uygulattıktan sonra) bir hayli geniş ve fakat yüksekliği genişliğinden
düşük olan, saçma sapan renkli pikseller barındıran bir logoya kavuştum :)

Bir yerde bir seyleri eksik ya da yanlis yaptigim aşikar ama ne olduğunu bulamadım. Biri bana bunu sıfırdan anlatırsa (adim 1, source kodu şu şekilde CD'den yükle, .config dosyasini ilgili yere kopyala, make-kpkg vs. falan) ben de yaptiklarimla kiyaslayip nerede hata yaptigimi bulabilirirm belki.

Simdiden tesekkürler.