Re: Onemli debian.org web sayfalarinin cevirilmesi

Beyler, her türlü çeviri için

fazlamesai.org/ceviri ortamını kullanabiliriz.

üye olmak çok kolay, sistem cvs seklinde yuruyor, halihazirda
yuruyen ceviriler var, belgeler.org cevirilerini oraya tasiyor vs.

Su anda da aktif olarak Debian Hands On Guide turkceye cevrilmekte.

Hem bu sekilde yaparsak, baska bir seyler cevirmek icin gelen insanlar
ilgisini ceken yazilari da cevirirler.

Kolay gelsin.

KIVILCIM