Re: PHPNuke

* Nilgün Belma Bugüner <nilgun@superonline.com> [2003-03-20 21:12:59+0200]
> GPL ile de çelişmez. GPL programların ücretli olmasını yasaklamaz ki,
> kaynak kodunu vereceksin der. Ücret almayacaksın demez.

Durum tam olarak bu degil. PHPNuke gelistiricisi para falan istemiyor,
sadece PHPNUke'u kullanan bir sitenin *her sayfasinin* altliginda
(footer) copyright uyarisinin gosterilmesini istiyor :) Yani *bir*
tesekkur degil *bin* tesekkur istiyor. Bu istegi GPL'in ongordugu
kullanim sekliyle ruhen uyumlu gormek pek mumkun degil. Hazirladigim her
sayfanin altinda nicin temcit pilavi gibi copyright uyarisi gostermek
zorunda kalayim? (Bu zorunlulugu GPL 2c'ye dayandiriyor, zekice...
Fazlamesai'de bu konuyu ayrintili sekilde tartismistik, oradan detay
alinabilir.)

BTW- `belgeler' kaynagini indirdim. Bir kere daha ellerinize saglik
diyeyim. Cok guzel hazirlamissiniz. Istege uygun duzenlemeler
yapilabiliyor. Su an xml->text donusumu nasil yapilir onu arastiriyorum.
Bu docbook konusuna cok asina degilim, bu is icin `html'de oldugu gibi
ayri bir `text' stylesheet'i falan mi gerekiyor acaba? (html2text vb.
kullanmadan bunu yapmak istiyorum.)