Re: task-turkish

* Nilgün Belma Bugüner <nilgun@superonline.com> [2003-03-20 20:22:15+0200]
> belgeler.org'un düzenini değiştirmek gibi bir niyetimiz sözkonusu
> değil. Sitenin referans site olma özelliği vardır. Yani HTML
> dosyalar daima aynı isimlerle üretilmektedir. Bir takım
> ek dizinlemelerle bu özelliğini ortadan kaldıramayız.

Boyle bir niyetimiz olamaz da zaten ;) Ben kaynak kodlara bakmadan
sitenin yapisindan hareketle kaynagin da boyle duzenlenmis olacagini
tahmin etmistim. Upstream author (ki burada o siz oluyorsunuz) bazi
platform bagimli ayarlari hardcoded yapmaz ise paketleyicilerin de isi
kolaylasir.

> Ancak siteyi oluşturan kaynak kodu dizinlenmiştir. Bu yapıdan
> istediğiniz düzende HTML dosya paketleri üretilebilir.
>
> Siteyi oluşturan 11 kitabın ve her belgenin ek bir kodlama
> yapılmaksızın tek tek üretilmesi mümkündür. Yapı buna göre
> düzenlenmiştir.

Tamam bunu kontrol edecegim. Sorunla karsilasirsam sizinle irtibat
kurarim. Tesekkurler.