Re: Onemli debian.org web sayfalarinin cevirilmesi

Turkce ve/und Deutsch

Selam,

Arkadaslar aslinda Linux ile ilgili o kadar cok heyecan verici konu
varki. Bir coguda Turkcelestirilmemis durumda. Bu isleri daginik
yapmak yerine gelin bir kac gun birlikte nasil hareket ederiz bunu
konusalim ve calismalarimizi birlikte surdurelim. Inanin bu o kadar
zor degil, islerimizi kolaylastiracak. Bir cok insan gelip DEBIAN'i
bizim sitemizden, Debian Turkiye'den takip edecek. Ve diger gelismeleri
elbette..

Hoscakalin..

zulkif
---

Hallo,

Es gibt sehr viele sachen ueber Linux die uns begeistert. Und die
meisten sind nicht auf Turkisch. Wir muessen zusammen bewegen,
zusammen arbeiten, darum schlage ich vor das wir diese thema einpaar
tage diskutieren muessen. Dann koennen wir richtig zusammenarbeiten
und viel besseres machen. Glaubt mir das ist nicht so schwer. Das
bringt uns leichtigkeit. Und viele internet benuetzer werden auf
unsere website kommen, auf Debian Tuerkei.. fuer die news und andere
entwicklunge..

Machs gut..

zulkif