Re: PowerPC Debian'cıdan merhaba...

>Valla, 89-92'e kadar Amiga'da Assembler kodlamış birisi olarak dumur oldum
>desem yeridir. Commodore firmesının sanatsal beceriksizlikdeki pazarlama
>stratejilerinden çok feci baymıştım. Bu mükemmel bir haber oldu.
Gerçekten de öyle. İnsanlar yurtdışında hala Amiga için toplantılar, fuarlar düzenliyorlar. Sadece Türkiye'de unutuldu Amiga.

>Şimdi nedir durum ? Nasıl temin edilir bu AmigaOne. Biraz bu konulardan
>bahsedebilir misin ?
Şu an için AmigaOne'ın iki modeli mevcut ve developerlara test için dağıtıldı.
Ben naçizane developer değilim, ama yeni Amiga'yı ilk kullanan ekipte olmak istediğim için satın aldım.
Eğer konu ile ilgili ayrıntı istersen özelden mailleşelim.

>Bir de eski Amiga yazılımları ve custom chipleri destekleniyor mu ? Eski
>kodlarımı bir daha MasterSeka'dan geçirmek isterim şahsen.
Retargetable video ve audio destekli olan yazılımlar sorunsuz çalışacak. Ancak custom chip bağımlı programlar için UAE tarzı bir çözüm olacak sanırım.
Sıkı Amiga'cıları Debian ortamında bulmak güzel :)