Re: PowerPC Debian'cıdan merhaba...

Vay anasını...

Valla, 89-92'e kadar Amiga'da Assembler kodlamış birisi olarak dumur oldum
desem yeridir. Commodore firmesının sanatsal beceriksizlikdeki pazarlama
stratejilerinden çok feci baymıştım. Bu mükemmel bir haber oldu.

Şimdi nedir durum ? Nasıl temin edilir bu AmigaOne. Biraz bu konulardan
bahsedebilir misin ?

Bir de eski Amiga yazılımları ve custom chipleri destekleniyor mu ? Eski
kodlarımı bir daha MasterSeka'dan geçirmek isterim şahsen.

KIVILCIM
a.k.a. sparky of clique