Bu proje hakkinda konusulanlar...

Merhaba,

Listedeki yazilari takip ediyorum. Bazi arkadaslarimiz hakikaten cok
ciddi ve uzerinde tartisilmasi gereken konulara deginmisler. Konu bu
projenin gelecegi, birlikte hareket etmek, ortaya bir butun olarak
bunu biz yaptik diyebilecegimiz araci koymak ve insanlarin bunu kullan-
masi..

Bugune bazi arkadaslarimizin kisisel cabalariyla gelinde. Debian nedir
ve ne kadar gucludur bunu sanirim hepimiz biliyor ve kabul ediyoruz.
Turkiye'de herbirimizin kucuk calismalari ve destegi ile gercek bir
Turkce GNU/Linux meydana getirebiliriz. Ama bunun icin ekip calismasi
sart.. Ne yaptigini bilen insanlar olmamiz sart.. Hedef koymamiz sart..
Yapilacaklarda aslinda o kadar zor isler degil, yeterki isteyelim..

Ben listeye dahil olan arkadaslarimda belli bir olgunlugu gozledim.
Kendilerindeki bilgi birikimi ve yapma istegide fevkalade guzel.
Bu calismalarin Debian TRX catisi altinda beraber yapilmasinda fayda
var. Debian Turkce'yi yurtdisinda bir cok insan (orgut) destekliyor.
Aslinda bu sadece bizim faydamiz icindir.. Ileride Turkiye'mizde de
bu projeyi destekleyen firmalar olacak.

Yaptiginiz plnalari ve calismalari birlestirerek Debian Turkce'yi
guclendirelim. Bu konuda goruslerimizi bir iki gun boyunca tartisalim
ve takim liderinin belli oldugu, sorumluluklarin alindigi ekibimizi
kuralim.. Yoksa boyle konusarak, daginik ve bagimsiz calismalar sadece
kendimizi tatmin edecek, toplamda pek faydasi olmayacaktir..

Saglicakla kaliniz..

zülkif saltik